Jak gigolové pomáhají ženám?

Gigolové, kteří se starají výhradně o ženy, bývali kdysi považováni za jakousi legendu, ale jak je stále více žen ochotno platit za sex s gigolem, gigolové se stávají běžnou realitou.

Některé ženy říkají, že rády platí za to, co nazývaly „perfektní přátelský zážitek“, protože na konci noci chlapovi zaplatí, aby odešel.

„Rozhodně nechci, aby mi někdo říkal, co bych měla dělat se svými penězi, nebo něco podobnýho,“ řekla jedna žena, která si službu gigolů pravidelně objednává . „Tohle pro mě funguje perfektně. Vím, že mi gigolové nezavolají. Nechci, aby mi volali. Vím, že cokoli řeknu, je to, co říkám, a buď se jim to líbí, nebo ne“ je mi to jedno a je tam svoboda. Existuje svoboda být, kým jsi, a vědět, že na tom nezáleží.“

Televizní seriály jako „Gigolos“ pomohl stáhnout oponu do světa mužských gigolů. Přehlídka zaznamenává životy pěti přímých mužských eskort, Brace, Nicka, Vin, Stevena a Jimmyho, kteří žijí v Las Vegas a jsou zaměstnáni skutečnou agenturou Cowboys 4 Angels. Garren James, 36, bývalý gigolo, je jejich agentem a tím, co by někteří nazvali pasákem.

„Sex za peníze je nezákonný,“ řekl James. „Není nezákonné účtovat někomu za váš čas, a to je v podstatě to, co děláme. Účtujeme někomu za něčí čas.“

Tato mantra, kde platba předem není zárukou sexu pro klienty, je legální ve všech státech, kde jsou dostupné služby Cowboys 4 Angels — prostituce je smluvně definována jako záruka sexu za peníze, a proto je nezákonná. Vin, který má v bytě přítelkyni a byl bývalým majorem filozofie, věří, že to, co dělá, není prostituce.

„Všechno, co se se mnou děje, je dobrovolné, nikdo mě nemusí zaměstnat,“ řekl.

V podstatě muži z Cowboys 4 Angels řekli, že jsou k dispozici na rande výhradně se ženami za určitou cenu. James nevěří, že to, co on a jeho zaměstnanci dělají, je nemorální.

„Myslím, že nemorální věc je jen něco, co je nesprávné nebo špatné,“ řekl. „Pokud jsem muž a chci vzít ženu na rande, platím večeři… platím za všechno. Nevidím, jak se to moc liší v tom, jen proto, že žena teď platí. Nedává to smysl.“

Jamesova společnost zaměstnává 35 mužů, kteří pracují z Los Angeles, New Yorku, Miami, Dallasu, Atlanty a Vegas, a od té doby, co je v show, obchod vzkvétá. James řekl, že také obdržel více než 2 000 žádostí o zaměstnání. K tomu, aby se k týmu Cowboys 4 Angels přidali, je ale potřeba konkrétní typ člověka.

„Měli by vypadat jako chlap modelového typu – vzdělaný, vtipný, inteligentní a gentleman,“ řekl James.

James řekl, že vede čtyřdílné rozhovory s potenciálními gigoly, ale protože jeho společnost nenabízí sex za peníze, nemůže požadovat testování STD. Nicméně, James řekl, že provádí kontrolu na každém z nich a muži, kteří mluvili s „Nightline“, tvrdí, že všichni praktikují bezpečný sex.

James řekl, že jeho klientkami jsou často chytré a zámožné ženy, které přicházejí na webové stránky jeho společnosti jako rýče.

„Většina žen je úspěšná v podnikání, mají vysokoškolské vzdělání, může jim být 20, 30, 40 let, ženy, které hodně cestují,“ řekl.

„Vůbec si nemyslím, že jsou gigolové jsou sexuální pracovníci nebo prostitutky,“ řekl Smith. „Určitě se tak necítí. Myslím si, že u žen je mnohem více věcí než fyzické, všechno to povídání… Dělá to z toho jiný druh rande, než kdyby to byl mužský klient s profesionální ženou.“

Jedna klientka řekla, že randění s těmito „profesionálními společníky “, jak je nazývala, jí pomohlo překonat smutek, který cítila poté, co její léčba neplodnosti skončila tragicky.

„Nevím proč, možná proto, že jsem svobodná žena a prošla jsem si tou ztrátou sama a neměla jsem manžela v noci v posteli, aby mě držel. Nevím proč, ale gigolové mi pomohli přes to všechno přejít s grácií.

Tyto rande se pro mě dokonce staly podnětem k hubnutí. Klientka řekla, že se odmění rande pokaždé, když zhubne asi 1kilo.

„Od té doby, co jsem do plánu hubnutí přidala gigoly, zhubla jsem o 20kilo“ řekla. „Na prvním rande jsem měla šaty velikosti XL a teď mám M.“

Na otázku, co klientky hledají, když si najímají mužské eskorty, Gigolo Lukáš s Prahy odpověděl: „Někdy jsou prostě osamělí… Někdy prostě potřebují mít pocit, že se o ně někdo stará. Někdy jsou jen ze špatného vztahu, špatného rozvodu.“


Napsat komentář

Blog na WordPress.com.

Design a site like this with WordPress.com
Začít